Ahad, 28 Mac 2010

malam di bilikku.

malam semalam aku call member2 aku..ak tanye dieowg nak tgk
cite crows zero 3 x..pas 2 adalah dalam 3 owg nie on,,
dye kate kol 11 malam nty aku dtg,,tunggu punya tunggu,
Dyeowg pon smpai kat umah ak..Aku xlepak kt ruang tamu.
ak lepak dalam bilik..bilik aku xde lah besar mana pon.kecik je..
alat hiburan cukup sifat,,haha...
tv ada,radio ad,vcd player ada,ps 2  ada..tapi semua 2 ak xgandap sangt,,
yang ak ngadap komputer riba ak nie je,,huahua..
Sambung budak2 nak tgk cd crows zero 3 tu. peh citenya mmg xbest..byk pelakon baru..
entah pe2 entah..kawan ak 2 owg dah hanyut ke alam barzah.haha
tgh ak tgk cite crows zero 3.Pale otak dah menunjukkan bosan..
ble ak toleh member ak.member dah tido..ak pikir pe ak nak wat gan budak nie..
15minit berlalu..ak pon dapt idea nak kenakan dye.. kowg nak taw ak wat pe..tgk bwh nie




haha..jhat x ak nie,,ada je nak kenakan owg pagi2 bute,,
sumpah doe dye dah tydo..dye xsadar langsung ak kenakan dye,,huahua,,

citg  yg ak maksudkan 2..law ada yg ke-4 kompem ag terok citenye..

Tiada ulasan: