Isnin, 29 Mac 2010

PERSAHABATAN

                                                  Ai all..
erm ade ke pembace blog ak yg buruk nie? law xde xpe lah..cite2 ak mmg xbestkan?
                                                Huhuhu3..

erm aku xtahu nak mula mcam mane..                                   
Erm..

sebelom 2 ak mintak maaf kalau kawan ak nie xselesa dengan tindakkan aku.
aku bukan nye ape..ak nak sangat c**i gan t**pel bebaik semula..
ak sbgi owg tengah ak taw ko duaowg nak bebaik semula..
tpi disbbkan sikap malu ko korg segan nak bicara berdepan..
dgn cre aku nie mungkin berkesan.. Law bekesan allamduhilla..
kalu xbekesan.. Aku akn cube tok bekesan jgk..

Bagi ak kau duaowg baik..xgunakan same2 baik tak bertegur sape..
kite dah 18 taon..kite spatutnye dah pandai pikir baik buruk..
masalah korg nie bukan lah besar mane pon..(ko pahamkan maksud ak?)
kalau salah seowg wat taik mcm madnoh..mmg ak xde mase nak baikkan semula walaupon ada niat..

c**i,,  t**pel,, ko pertimbangkan hajat ak nie..
smpi ble korg nak cm nie kan..

dan aku nak korg cm nie..

Tiada ulasan: